Lightspeed Retail POS software helpt je bij al je dagelijkse taken, zodat jij je kan richten op wat je het liefst doet. Een verkooppunt moet veel meer kunnen dan alleen je verkopen te gelde maken. Ontdek hoe een cloud-gebaseerd POS-systeem je helpt bij je bedrijfsvoering.
Eenvoudige en intuïtieve verkoopervaring
Lightspeed is volledig gestroomlijnd voor je verkoopactiviteiten en biedt een prettige gebruikservaring. Ontwikkel een betere en snellere oplossing voor je klanten — onafhankelijk van waar je bent. Zoek naar historische data en voorraad zonder je klanten een minuut uit het oog te verliezen.
Gratis 24/7 ondersteuning
Onze helpdeskhelden zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Wat er ook aan de hand is, zij zijn er om u stap voor stap te begeleiden bij eventuele problemen.
Krachtig voorraadbeheer
De ruggengraat van Lightspeed is ons gedetailleerde en eenvoudige voorraadbeheersysteem. Upload al je productgegevens en bestelnummers, zonder limiet op het aantal items.
Cloud-gebaseerde rapportage
We weten dat je het druk hebt, daarom hebben we het makkelijker voor je gemaakt om overal bij te kunnen, waar je ook bent. Inloggen, rapporten nakijken, gegevens bijwerken – alles op afstand.
Compatibel met pc en Mac
Het maakt niet uit of je een Mac of pc gebruikt. We hebben de juiste technische maatregelen genomen, die ervoor zorgen dat ons verkooppunt op elk apparaat werkt. Beheer je onderneming zoals jij dat wilt.
Help je klanten direct, bekijk je actuele voorraad op je tablet of smartphone
Voorraad is het hart van je winkel en van Lightspeed. Beheer je voorraad met workflows voor je verkopen, die het eenvoudiger maken om te bestellen en producten te traceren. Je kunt bovendien voorraadniveaus beheren, producten overbrengen naar andere locaties en je verkoopmarges inzien – alles vanaf een gecentraliseerd platform in de cloud.
Groei zonder inspanning
Een nieuwe winkel opzetten is complex. Of je nu een andere locatie wilt toevoegen, je onderneming online wilt uitbreiden, of een betere relatie wilt opbouwen met jouw klanten dankzij loyaliteitsprogramma’s en e-mailmarketing, Lightspeed integreert het snel en eenvoudig en biedt ondersteuning bij je werkzaamheden.
Mobiel afrekenen
Voeg een iPad aan je vaste kassa’s toe, voor een prachtig en mobiel afrekenpunt dat wachtrijen terugdringt en verkoopmedewerkers uitrust met de nieuwste winkeltechnologie. Verbonden met een Bluetooth bonprinter en pinautomaat een volwaardige kassa. En met een 4G data verbinding ook eenvoudig afrekenen in een pop-up winkel of op een beurs.
Maak gebruik van extra features als:
- Kleur- en matentabel
- Kassabonnen met winkellogo
- Integratie van boekhouding
- Producten reserveren
- Speciale bestellingen
- Werkopdrachten en reparaties
- Cadeaubonnen
- Naar wens instelbare knoppen
Wil je een gratis demo van Lightspeed? Vul hiernaast je gegevens in en wij nemen contact op voor een afspraak!