Omdat u zich met uw klanten wilt bezighouden…
Zorgeloos uw klanten van dienst zijn kan alleen als uw kassasysteem en uw backoffice vlekkeloos draait. Met de volledige kassa- en backoffice systemen van Retail-Tec zorgen wij dat u uw handen weer vrij heeft. Ook als u zelfstandig winkelier of starter bent.
Tijden veranderen
Door toenemende concurrentie van onder andere het internet dalen de marges, terwijl de kosten blijven toenemen. Het wordt daarom belangrijker om steeds efficiënter te werken, zodat u zo veel mogelijk tijd kunt besteden aan het helpen van uw klanten.
Slimme winkeliers kiezen
- Voor één leverancier voor ál uw ICT (inclusief internet en telefonie)
- Voor één vast aanspreekpunt
- Voor naadloze integratie
- Voor géén kostbare investeringen in hard-en software
- Voor de beste beveiliging van uw betaalverkeer door een privé netwerk (géén internet!)
- Voor scherpe kortingen bij extra diensten
- Voor flexibiliteit: een eigen server in ons datacenter, bij u op locatie of allebei
- Voor een onmogelijk scherpe prijs
Geschikt tot wel 30 kassa’s
Ook winkeliers met een keten kiezen voor de slimme oplossingen van Retail-Tec. Want bij meerdere kassa’s groeit de behoefte aan centraal beheer vanuit een hoofdkantoor. Retail-Tec zorgt voor smetteloos geïntegreerde systemen, die naadloos aansluiten op uw ambitie en meegroeien waar het nodig is.
Retail Management Hero voor winkeliers is compleet:
- Verkoopregistratie
- Artikelendatabase (matrix artikelen)
- Bestellingen doen en ontvangen
- Snel labels met barcodes maken en afdrukken
- Rapportages (meer dan 50 standaard)
- Personeelsbeheer met prikklok
- Kortingsschema’s
- Inventarisaties, retourenregistratie, klantenadministratie en nog veel meer…