Profiteer van de nieuwste technologie waarbij winkelen op internet en in uw winkel samenkomen
Of uw klant zich nu fysiek in de winkel of op internet (via de PC, telefoon of tablet) bevindt, overal heeft u direct zijn/haar aankoopinformatie beschikbaar en u kunt de klant optimaal helpen. Met Microsoft Dynamics AX for Retail Release 3 brengt Microsoft omnichannel in de winkel, met de moderne POS (Point of Sale) app voor tablet en telefoon en nog verdere e-commerce en sociale media integratie.
Moderne POS (Point of Sale) op PC’s, tablets en telefoons
De nieuwe Moderne POS app verkoopassistent consolideert klant koopgegevens – zoals aankoopgeschiedenis, transactiedetails en wensenlijsten – en helpt de verkoper om beter de klant door de producten te leiden.
Wijzig de look en feel (lettertype, kleur, beeldelementen) en optimaliseer per regio, winkel, rol en zelfs per gebruiker. Een kassamedewerker heeft toegang tot specifieke functies buiten het afrekenen, zoals het verwerken van loyaltykaarten of voorraadbeheer, maar de winkelmanager kan ook winkel rapportages en realtime verkoopinformatie opvragen.
Deze mogelijkheden zijn gebaseerd op Microsoft’s filosofie om flexibele, moderne en mobiele informatie te bieden voor retailers en hun klanten op virtueel elke plek, tijdstip en apparaat.
- Geef winkelmedewerkers de informatie die ze nodig hebben; transacties en afrekenen, klantgegevens, real-time voorraadbeheer, maar ook backoffice functies.
- Klantgegevens zien onafhankelijk van het kanaal waar aankopen zijn gedaan; zie in een oogopslag wanneer de klant het laatst de winkel heeft bezocht, hoe vaak de klant langs komt en wat de gemiddelde besteding is.
- Stel de kassa in op de rol van de gebruiker met een moderne look op meerdere platformen (Windows, iOS en Android), meerdere apparaten (PC’s, tablets en telefoons) en met integratie van randapparatuur (bijvoorbeeld bonprinters, scanners, etc.).
eCommerce
E-commerce en sociale media integratie in Dynamics AX voor Retail biedt u als retailer de mogelijkheid om contact te maken met uw klanten op hun plek en voorwaarden met een volledige geïntegreerde omnichannel verkoopervaring.
- Laat klanten ervaringen delen met uw winkel en producten via Facebook, Twitter en Pinterest. Promoot campagnes en publiceer deze direct op Facebook, Twitter en Pinterest via de reeds geconfigureerde integraties.
- Publiceer producten en diensten op derde-partij websites zoals eBay en Amazon door middel van een Software Development Kit.
- Configureer campagnes, gebruik ze op meerdere kanalen en bied meerdere ingangen om vouchers/coupons in te wisselen (bijvoorbeeld via mobiel, uw website of direct in de winkel).
- Betrek uw klanten meer bij de winkel door ze wensenlijsten te laten samenstellen die (na expliciete toestemming van de klant) ook direct in de winkel kunnen worden opgevraagd op de Moderne POS app. Verder ondersteuning voor cadeaukaarten en globale loyaltykaarten.
- E-commerce biedt een uitgebreide meertalige website met flexibele afleveropties (bijvoorbeeld splitsen orders, online kopen en in de winkel ophalen, etc.) volledig geïntegreerd met de rest van de retailorganisatie.
The future of retail… today!
Klanten willen tegenwoordig een volledige koopervaring. MiKi helpt u door het bieden van dat ene volledige pakket van Microsoft Dynamics AX met een geïntegreerde en unieke oplossing voor meerkanaals POS-beheer (Point of Sale), winkelactiviteiten, e-commerce, verkoop, financiën, toelevering en nog meer, waarmee grote en middelgrote retailers dynamisch kunnen worden. Zo kunnen retailers inzicht verkrijgen, flexibel werken, de verwachtingen van de klant overtreffen en loyaliteit opbouwen met snel rendement, ofwel een dynamische retailer worden.
Wilt u ook meegaan met de behoeften van uw klanten en daarop in kunnen spelen? Neem contact met ons op, we laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn.
Bron: MiKi Business Software